07.07.08 Kjempetur, fine resultater og deilig og være hjemme

Juhu - det var godt å komme hjem etter nesten 7 timer bak rattet, 4 timer i ØS-PØS-REGNVÆR-M-MASSE-LYN ... var veldig sliten. Måtte ta en 20 min. stopp i en busslomme og slappe av litt ;o)

Har tatt litt tid og skrive blogg nå, vi har veldig ustabilt nett om dagen - men det går seg vel til igjen.

På fredag hadde vi fri, det var deilig og sove til 10.30 .. det er ganske så lenge siden sist ;o) Etter å ha spist og ordnet, dro vi til Södertälje og handlet. Vi kjøpte en del klær på Inter-sport, blomster til Linda og Fredrik på en blomsterforretning, og mat til kveldens grilling hos dem ;o)
Så hentet vi Irish, som fikk ligge hjemme på hotellet siden det var altfor varmt for henne å sitte i bilen. Og takket være lille GPS-burken, kom vi oss ut til campingen som om vi skulle ha vært lokalkjente ;o) - Den er bare kul!

Når vi kom hadde de besøk av de som eier Troy (Iggy Pop), broen til Irish og Inca, det var gøy og se hvor lik han var Irish ;o) Etterpå gikk Marthe, Irish og jeg ned til vannet og badet. Marthe skulle lære Irish og svømme, hun gikk uti og Irish svømte... det var det. Og så gøy som hun syntes det var. Etterpå grillet vi, og skravlet og koste oss til kl var borti 22, da var det på tide og reise hjem. Fantastisk hyggelig dag. Takk Linda og Fredrik!

Troy

Inca, Troy og Irish

Apol og Irish

Marthe lærer Irish og svømme

Det var veldig fort gjort

Juhu, vann er så gøy

Hehe

Drikke og svømme på en gang er kanskje ikke så lurt Irish....

Det var VELDIG gøy

Se, vi smiler begge to....

Susser i vannet

Og rister seg i vannet

Apol og Marthe

På lørdag var det alvor igjen, denne gangen skulle det være spesialutstilling og vi dro tilbake til den campingen Linda og Fredrik var på - siden utstillingen var på stranden der. Vi kom i 9-tiden og været var helt fint til å stille i. Litt vind og kjølig. Ikke den tropevarmen vi fryktet på forhånd (den kom forøvrig med en gang vi var ferdige i ringen ;o)
Inca og Irish inn først, Irish ble 2 beste juniortispe, Inca ble nr 3. Så skulle jeg inn med Apol, og hun tok nok en fin runde og ble nr 4. Så var det Linda med Molly, de ble uplassert, og så var det Donna som ble nr 1 i championklassen og 2 beste tispe ;o) Og vinner av oppdretterklassen ble de også, med Irish, Inca, Molly og Donna. Marthe handlet Irish ;o)

Linda med Inca og jeg med Irish

Irish de Molosse Antique, 2. beste juniortispe, Inca de Molosse Antique, 3. beste

Stolt - stolt - stolt - stolt

Så var det inn med lille Apolmor

Løp pent i dag også

Hrmf... hvor lenge må jeg drive med dette da....

Tanakajd Szepe Apol, nr 4 i unghundklassen, eier Kennel de Molosse Antique

Linda med Molly

Barchetta de Molosse Antique (Donna), nr 1 i championklassen og 2. beste tispe

Beste oppdrett, Marthe med Irish, Fredrik med Inca, meg med Molly og Linda med Donna

Marthe debuterer som handler

Endelig ferdig - kan vi reise hjem nå ;o)))))

Jeg holder på og lage albumer fra hele turen. De kommer snart - har tatt MASSE bilder ;o)